Tuesday, August 21, 2012

Lõpuks ometi saad sa aru


Pühapäevase jutluse pidas õpetaja Pirkko Nurminen Espoo Toomkogudusest. Ta lõpetas jutluse Claudia Minden Weisz'i mõtetega:
                                                    
Palusin Jumalat, et ta võtaks ära mu uhkuse, ja Jumal ütles:
”Ei. Minu ülesanne ei ole võtta ära, aga sinu ülesanne on loobuda.”
Palusin, et Jumal annaks mulle kannatlikkust, ja Jumal ütles:
”Ei. Kannatlikkus tuleb läbikatsutusest, seda ei anta, vaid see teenitakse välja.”
Palusin Jumalat, et ta annaks mulle õnne, ja Jumal ütles:
"Ei. Mina annan sulle õnnistuse, kuid oma õnnepead sa ise ehitama."
Palusin Jumalat, et ta säästaks mind valudest, ja Jumal ütles:
”Ei. Kannatused võõrandavad sind maailma tühisusest, tuues sind lähemale minule.“
Ma palusin Jumalat, et Ta kasvataks mind vaimulikult, ja Jumal ütles:
"Ei. Sa pead ise hoolt kandma oma kasvamise eest. Ma ootan, et sa kannaksid vilja. "
Ma palusin Jumalat, et Ta aitaks mul armastada teisi nii, nagu Tema on armastanud mind, ja Jumal ütles
"Lõpuks ometi saad sa aru.“





No comments:

Post a Comment