Wednesday, March 27, 2013

Tähendamissõna kaksikutest

Suurel nädalal postitas üks preetser vaimulike listi järgneva tähendamissõna kaksikutest:



Ema kõhus kasvavad kaksikud, üks on ateist, teine usklik. Esimene küsib teiselt:
- Kuule, kas sa usud elusse peale sünnitust?
- Jah, loomulikult, elu peale sünnitust kindlasti on olemas, me oleme siin, selleks, et tugevaks saada ja olla valmis selleks, mis meid ees ootab.
- Milline rumalus, mingit elu peale sünnitust ei ole olemas, milline see elu võiks välja näha, sa ju ei tea!
- Ma ei tea kõike detaile, kuidas seal on, aga me saame ise käia ja endale toitu muretseda.
- Milline jubedus, kuidas me saame ise käia ja ise endale toitu muretseda, siin on meil kõik hästi nabanöörist tuleb toitu, me alati saame kõik mis meil vajalik. Seega elu peale sünnitust pole olemas, nabanöör on meie elu!
- Ma olen kindel, et me saame kõigega hakkama, kõik on teisiti, kuid seda saab endale ette kujutada.
- Kuid sealt pole keegi tagasi tulnud, elu lõpeb sünnitusega.
- Ei, ei! Ma küll täpselt ei tea milline elu on peale sünnitust, kuid igal juhul me näeme oma EMMET ja tema kindlasti hoolitseb meie eest.

- EMA! Sa usud emasse? Ja kus ta siis sinu arvates asub?
- Emme on igal pool ümber meie. Me oleme temas. Tänu temale me liigume ja elame, ilma temata me ei saa lihtsalt olla.
- Jälle mingi rumalus, mina pole näinud mingit EMA ja seega teda pole olemas!
- Ma ei saa sinuga nõustuda, sest kui ümber on vaikne, saab kuulda ema häält, kuidas ta räägib meiega ja laulab, saab tunda kuidas ta hellitab meie maailma. Ma kindlalt usun, et meie õige elu hakkab peale sünnitust, aga sina?
- Mis mina? Mul on siin väga hea olla, veel oleks tore ennast mugavamalt sisse sättida, aga see, et keegi laulab ja hellitab, see on lihtsalt meie maailma füüsikaseadus.
- Kuid maailm ise enesest ei saa nii ilusalt laulda, kuula laulu sõnu, meie EMME kutsub meid suure armastusega.
- Aga mis see armastus selline on? Elame me siin sinuga koos ja ongi kõik hästi!
- Elada saab ka roomates pimeduses, kuid mina räägin valgusest, sest tuleb aeg ja me näeme valgust, oma esimese kisaga ja nutuga palume andeks EMMELT, et tegime talle haiget ja tänulikkusega tervitame uut maailma!
- Näed! Mida valmistab meile EMA, kisa, nuttu ja kannatust! Ja mina veel pean temale tänulik olema…

- autor teadmata

No comments:

Post a Comment